CORONA - FAQ
Kære gæst,
Det er muligt at booke bord nu til begge restauranter via dinnerbooking.
Nedenfor kan du læse mere om hvordan vi sikrer tryghed og sikkerhed for dig som gæst, når du besøger os.
NÅR VI ÅBNER IGEN...
I forlængelse af myndighedernes nye udmelding vil du som gæst skulle medbringe et coronapas og fremvise en negativ test eller fremvise dokumentation på at du er vaccineret.
Selskaber & regler.
Kontakt os venligst vedr. jeres selskabsbooking på molskroen@molskroen.dk eller strandhotel@molskroen.dk så vi kan afstemme detaljerne vedr. jeres selskab. Vi har også mulighed for at levere jeres selskabsmenu som Private Dining, såfremt det vil være en løsning at afholde jeres selskab i privat regi, eller vi kan fremrykke tidspunkt på dagen for jeres selskab, så vi overholder myndighedernes retningslinier i denne periode.
Vi er klar til at rådgive jer og sikre at jeres selskab forløber optimalt ud fra de nyeste retningslinier.
Kontakt Dennis Blok restaurantchef Molskroen: db@molskroen.dk
Kontakt Bertil Worsøe - restaurantchef Brasseriet : bw@molskroen.dk
Kontakt hotellerne på 8636 22 00 eller send en mail til molskroen@molskroen.dk
Booking
Det er vores højeste prioritet, at både vores gæster og medarbejdere kan føle sig sikre og trygge, når de færdes på vores hoteller. Derfor følger vi naturligvis sundhedsmyndighedernes anbefalinger og retningslinjer og justerer løbende efter gældende regler.
Vores fælles sundhed
Vi håber, at du som gæst kun checker ind hos os, hvis du er rask og ikke har symptomer på coronavirus, ligesom vores medarbejdere også agerer efter disse regler, og naturligvis ikke møder på arbejde. Hvis man som gæst eller medarbejder har de mindst symptomer, skal man tage hjem.
Vores fælles ansvar
Tag ansvar -og annuller din booking, hvis du er syg eller:
Rengøring & Hygiejne
Vi har i forvejen en meget høj standard på vores hygiejne på hotellerne og på vores restauranter, som har elitemærkning, og har nu skærpet dette ekstra meget. Det betyder, at der vil være øget frekvens af rengøring af alle fællesrum og toiletter.
Der er skærpede procedurer for afspritning af alle fælles arealer, hvor gæster og medarbejdere færdes, og specifikke steder, som berøres af mange i løbet af en dag, herunder; dørhåndtag, værelsesnøgler, fjernbetjeninger, Dankort terminaler mv. Her vil der være ekstra fokus på afspritning mange gange dagligt.
Brug håndsprit & hold afstand!
Håndsprit er tilgængelig overalt på vores hoteller og skal anvendes regelmæssigt af alle medarbejdere og vi anmoder også vores gæster om at spritte hænder af, i forbindelse med seating i vores restauranter, samt ved ankomst i hotellets reception, i mødelokaler og når I færdes på hotellets fællesarealer.
Restauranter
Vores restauranter, både Molskroens gourmetrestaurant og Brasseriet har begge a la carte servering som standard i forvejen, og vi har således ikke buffet servering.
Vores morgenmadsanretninger serveres ved bordet for at optimere hygiejnestandarden maksimalt. Alle bestillinger modtages dermed også ved bordet i vores restauranter.
Afstand og bordopstilling
Vi har reduceret vores bordkapacitet på vores restauranter og prioriterer udendørsservering med varmelamper og tæpper, så man fortrinsvis kan sidde ude hvis vejret tillader det, samtidig med at vi overholder 2 meters afstand mellem bordene både ude og inde, målt fra midten af stolen, eller de til enhver tid gældende regler.
Vi har håndsprit tilgængeligt flere steder i restauranten, der regelmæssigt bruges af vores personale, og vi opfordrer dig som gæst til at gøre det samme.
Vi serverer mad enten i form af room service eller ved bordet i overensstemmelse med myndighedernes anvisning.
Spis i naturen - Take Away & Food Truck
For at imødekomme mulighederne for at spise ude i det fri, og dermed reducere potentiel smittefare, har vi denne sommer og opstillet vores Original Grill food truck på stranden foran Molskroen, hvor der kan købes lækre gourmet burgers m.m., som kan nydes på stranden og på farten.
Roomservice
Hvis du hellere vil nyde maden på værelset, tilbyder vi morgenmad, frokost og middag som roomservice. Vi stiller maden foran døren, banker på og lader dig om resten for at holde afstand.
Private gæster
Hvis du ønsker at annullere dit ophold og flytte det til en anden dato, kan du annullere op til 24 timer før ankomst helt gratis. Kontakt receptionen pr mail på enten molskroen@molskroen.dk
eller på strandhotel@molskroen.dk. Du finder kontaktoplysningerne i din reservations bekræftelse.
Husk at oplyse dit reservationsnr.
Businesskunder/Virksomheder
For virksomheder, der har bestilt en konference eller et møde hos os, gælder de sædvanlige betingelser for aflysning, men vi er naturligvis så fleksible, som vi overhovedet kan være i denne situation.
Vejledning fra Sundhedsmyndighederne
Vi opfordrer alle vores gæster til at beskytte sig selv og andre mod smitte ved at følge myndighedernes anbefalinger.
Sammen kan vi hjælpe hinanden med at skabe nogle trygge rammer.
Hold dig orienteret her
Hold dig opdateret på COVID-19-udviklingen i Danmark her www.coronasmitte.dk
Kontakt os
Reception på Molskroen Strandhotel kan kontaktes her: strandhotel@molskroen.dk
Receptionen på Molskroen kan kontaktes her molskroen@molskroen.dk
Kurser og businessmøder - kontakte Sales Manager Sarah Evar her se@molskroen.dk
Booking af privat selskab kontakt restaurantchef Bertil Worsøe her bw@molskroen.dk fra Molskroen Strandhotel, eller Restaurantchef Dennis Blok db@molskroen.dk fra Molskroen
Vi opdaterer løbende denne side og følger naturligvis alle anbefalinger og retningslinjer fra de danske myndigheder. Alle medarbejdere har fået uddybende information om COVID-19 og instruktioner på baggrund af myndighedernes anbefalinger.